baru! baru! baru!
Merah [16]

Jangan berhenti mengejar pelangi ^_^

Monday, December 16, 2013

[HIKAYAT tuan tanah] ampunkan hamba, penunggu gua!

last update, october, 16
harini, december, 16
dua bulan.

dua bulan yang penuh pancaroba. dramatik sangat ayat.
serius. banyak benda jadi. sampai kadang-kadang penat jugak nak terus melangkah.
penuh dengan drama.
sampai ada masa, aku rasa tak reti dah nak menyusun ayat sambung cerita aku.

tuari,
laptop sentiasa hang. maklum laa dah uzur. aku pun hantar pegi service. dan penyedap ceritanya, uncle peng-service, format laptop aku, tak back up. nice. very nice. hilang semua. ikut darah muda aku, sikit lagi aku nak hantar penanggal pegi kedai uncle [syirik oii syirik]. mak aku kata, NAK JADI CERITAAAA....

boleh aku mintak kalian bersabar dengan aku? tunggu dengan aku?

please?

by the way, ada sesiapa boleh share petua nak reda kan atau kurangkan migrain? aku dah penat :(

12 comments:

MizaEija said...

Sabar dalam bersabar...
Itu pun salah satu ujian jugak.. kan kan..

No need to rush.. kami ade je kat sini.. insyaALLAH.. setelkan ape yang patut dulu ye..

Petua migrain eh - orang kata dok dalam gelap..kalau boleh tutup mata tu ngn kain ke ape2.. pastu suasana kene sunyi..dan cube bertenang dan tido.. orang kata la..

aimajemma said...

pernah kne mcm ni.. si penformat lappy x backup file.. haru sbb esoknya nk hntar assignment..

taku ur time ek.. readers snggup menunggu..

aima kalau migrain, msti make sure kne muntah.. kalo x, smpai esok kepala dok sakit... lepas muntah, mkn ubat dan tdo.. insyaAllah, ok

sakeena said...

ponstan sebijik dua

Unknown said...

amalkan susu kambing..sy migrain teruk jgk.. lepas amalkn susu kambing dh lama x kena ..

Unknown said...

hehe...mmg lama kita tunggu dia update...tapi kita tak kijammsss tau...relax sis...jgn stress kita setia kat sini... ;-)

Anonymous said...

petua migrain ini based on pengalaman peribadi akak-elakkan makan makanan yg trigger migrain like cheese, chocolate-and bila kena makan panadol n tidor kat tempat yg gelap...kak tims

Anonymous said...

ok2..roger!!

Sufi (",)14

Anonymous said...

Salam tuan tanah.
Aku tak tau cemana nak bg hilang migrain, i can only pray u to stay healthy insyaAllah. Anyway u dont have to worry bout ur readers waiting long. Kau tak post entry baru sbb hilang data. We understand ur situation. Hehe stay healthy ;)

strawberry.chocolate81 said...

nak buat cam ne dah Tuan tanah mmg terpaksa la menahan rindu dan bertabah menunggu saat ketika awak boleh merapu balik kat umahyang dah hampir bersawang ni lagi nantiiii....rehat la hilangkan strezz 2 ngeee

Anonymous said...

dear ms writer,
are we not going to get any updates from you dear...its been such a long time dear....kak tims

Unknown said...

As salam..... rindu dgn semua cerita di sini..... harap semuanya ok... jgn putus asa, setiap satu kejadian ada hikmahnya tanda allah sayang nak menduga kita.....

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Tuan tanah, hati ini semakin merindui coretan mu.. hope everything is ok and will get your new updates :) - Julya Rania