baru! baru! baru!
Merah [16]

Jangan berhenti mengejar pelangi ^_^

Thursday, October 25, 2012

Happy EidAdha, People :)

Assalamualaikum
Sorry post kali ni tak ada kaitan dengan Aisya dengan Aidil ^_^. Ini cuma contengan kosong dari aku yang tengah migrain ni.

Esok Aidil Adha atau orang kita lagi suka panggil Raya Korban. Tahun ni tahun ke-2 aku sambut AidilAdha kat rumah. Sebelum-sebelum ni raya kat overseas je haha. Puiii. Bunyi berlagak gila kahkahkah! Tak. Sebelum ni raya korban je follow team Amal gerak hantar korban pegi penempatan Islam yang daif. Hemmm...

Tadikan taaadikan taaaaaaaadikan, aku tengok siaran langsung dari Mekah. Rindu. Rindu nak pegi sana lagi. Teringin nak buat haji. Belum sampai masa aku lagi mungkin. Wuwuwuwu. Mak aku kata, buat haji waktu muda, dah tua takut tak kuat sangat. Ohhh saya mahuuuuu!!!!

Hahahhaa sebenarnya apa yang aku nak cakap, Selamat Hari Raya AidilAdha! Semoga pengorbanan kita disertai seribu satu hikmah dan pengajaran! Moh le raye rumah ^_^

1 comment:

Unknown said...

salam aidil adha dek,hope ape pun pengorbanan kite perjuangan kite dalam ape konteks sekali pun,berdoa lah agar ia di terima disisi ALLAH SWT.amin..........